User Account Control in Vista uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

albnfseg

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Hello,
Ik zit lange tijd met vraag over het gebruik van vista > bij mij vista ultimate . Eigenlijk vind ik het onnodig en irritant wat sommige handelingen betreft > voornamelijk (( user account control )) is de oorzzak van veel onnodig klikken en overdreven security zorg . Ik kan het nog niet zien waarom is dat zo extreem in vista . Het lijkt erop dat de gebruiker als kind altijd beschermd moet met dit user control en dat komt boven alle andere security programmas en handelingen > Heeft iemand er ervaring mee ? Hoe kan ik dit difinitief uitschakelen ? Ik heb al vinkje weg gewist bij user account control , die is dus nu uit maar ik krijg dagelijks waarschuwingen erover om het weer aan te vinken . Is er speciale handeling voor om het definitief uit te schakelen?
Elke reactie welkom en bij voorbaat bedankt.

Laatst bewerkt:
met tweak uac uit deze post kun ja naar keuze uac uitzetten, of beter nog het zwijgen opleggen.
mvg leo

UAC heb je dus al uitgeschakeld maa nu krijg je zo'n rood schildje onderin is het niet ?

Als je het security center opent (ik heb de engelse versie) dat staat er aan de linkerkant "Change the way Security Center alerts me". Wanneer je daar op klikt krijg je de mogelijkheid om ook het rode schildje te verwijderen.

UAC uitschakelen

Bedankt voor de tip , ik heb dit eerder niet geprobeerd , ( choose how security center notify me....) maar nu heb ik het dus . OK , heel veel bedankt .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan