User Account Control

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Hoe (on)verstandig is het om User Account Control buiten spel te zetten? Op dit moment heb ik er meer last dan gemak van, lijkt het.
 
Hoe (on)verstandig is het om User Account Control buiten spel te zetten? Op dit moment heb ik er meer last dan gemak van, lijkt het.

Het is meer voor mensen die totaal niks weten van een computer en tegen zichzelf beschermd moeten worden door niks te kunnen.

UAC was ook het eerste wat ik uitschakelde na de installatie van Vista..
 
Ik neig daar ook naar, maar zou veel meer meningen willen horen. Zou daar best eens een poll of iets dergelijks over willen starten.

Indien ik overga tot uitschakeling: is dat mogelijk zonder die melding in de systray, dat je niet veilig bezig bent?
 
Ik neig daar ook naar, maar zou veel meer meningen willen horen. Zou daar best eens een poll of iets dergelijks over willen starten.

Indien ik overga tot uitschakeling: is dat mogelijk zonder die melding in de systray, dat je niet veilig bezig bent?

Je kent Windows... als je iets uitschakeld wat de programmeurs zelf erg handig en geweldig vinden krijg je telkens een melding. (Kan je geloof ik wel uitschakelen met 1 of andere register fix).
 
Hoi !

Ik heb UAC ook uitgeschakeld via msconfig.

Is zeker niet nodig voor een gebruiker die weet wat hij doet.

Melding is te verwijderen via een registeraanpassing of via een tweakprogje, bijv, Vista Manager van Yamicsoft (google, ik durf je hier geen link te geven).

Greetz
 
Heb UAC ook uitgeschakeld via configuratiescherm.
Kon niet zo goed tegen die "pop-up vensters":D
 
uac

Zoals reeds gezegd uitzetten die handel!
Mits je natuurlijk een beetje weet wat je doet zoals de anderen zeggen!
 
Ik heb UAC dus uitgezet en moet inderdaad zeggen, dat ik geen nadelige gevolgen merk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan