User keuze scherm zonder iconen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fastmixer

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
6
Mijn PC is gecrashed (iets met koffie) en nu start XP(pro) op in het Verschillende-gebruikers-scherm. Je weet wel "kies in van de iconen...". Maar d'r staan geen iconen om te kiezen. Ik kon daar dus niet verder. Hoe kom ik weer in de Desktop?
 
Als het goed is

Als eerste welkom op Helpmij.

Je kunt ook met [pijltje naar boven] en [pijltje naar beneden] er door heen lopen en kiezen met [Enter]

Eric.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Er zijn geen velden/iconen waar je met pijltje-op of pijltje-neer terecht kunt komen.
Ook het spelen met tab gaat niet.
 
Ok

Ik hoop dat je begreep dat [pijltje op] een toets is.

Laatste truc.

Druk als je dat aanmeldscherm ziet, twee maal [Ctrl] + [Alt] + [Del].
Dan kom je in het oude vertrouwde inlog scherm en kun je naam en wachtwoord ingeven.

Eric:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Vervolg

Als je dan in computer beheer alle gebruikers verwijderd, komt hij automatisch op met administrator.

Daarna kun je dan weer gebruikers aanmaken.

Eric.:thumb:

P.S. Mijn PC mag van mij geen koffie drinken, is slecht voor zijn zenuwen. En als hij rookt zet ik hem uit.
 
Laatst bewerkt:
(De pijltjes-toetsen weet ik te vinden.....en de enter-toets en de ctrl-toets......maar er zij inderdaad mensen die ze niet weten te vinden laat staan de Functie-toetsen)


ctrl-alt-del : geprobeerden wordt niet geaccepteerd. Nog steeds is de enige knop die werkt de "Turn off computer"-knop.

Ik mbv de windows-cd een reparatie proberen uittevoeren....dit is de optie waarmee je als administrator te werk gaat en de boel weer op orde kunt krijgen....maar m'n administrator-password werd niet goedgekeurd.
 
Ok

Ctrl+Alt+Del wel twee (2) keer hè.

Heb je die PC zelf geïnstalleerd, vermoedelijk niet.

Probeer eens een enter, dat werkt als er geen admin password is opgegeven.
Als het door een bedrijf is gedaan probeer dan eens de variaties van:
Systeem,Beheer,admin en degelijke.

Verder zijn er tooltjes om je password terug te vinden.

Eric.:thumb:

P.S. een nieuwe install kan natuurlijk ook.
Probeer anders te booten van CD, kies installeren. Als hij zelf wat gaat doen druk op [Esc]
Je krijgt dan de optie om de bestaande windows proberen te herstellen, kies dan voor zonder herstel flop en hij probeert of het lukt.

Lukt vaker wel dan niet.
 
Laatst bewerkt:
PC zelf ge-installerd.

Ik had zelf een administrator password gegeven, maar toen dat niet werkte heb ik de set met standaardpasswords ook ff geprobeerd....ninguna.

Omd'k toch verder moest had ik m'n systeem maar weer opnieuw geinstaleerd, bagger, want dat duurde weer 4 uur.


Ik heb mischien nog een leuke errormelding van windows voor je nl, "windows heeft een niet detecteerbade fout geconstateerd".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan