user management

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeel2008

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
is het mogelijk in joomla2.5 voor afzonderlijke leden (in dit geval van een fotoclub)
een eigen 'pagina' te maken waarnaar ze hun foto's kunnen uploaden?

met deze voorwaarden.

1. foto's moeten eerst worden goedgekeurd door het bestuur.
2. ieder lid heeft z'n eigen stukje server, de één heeft dus geen toegang tot het gebied van de ander
3. na goedkeuring van het bestuur zijn de foto's uiteraard voor eenieder te bekijken online

Laatst bewerkt:
alles kan met php , ik weet niet of daar al een module voor geschreven is maar als je even in de module databank kijkt van joomla zal er wel iets gelijkaardigs uitkomen.
en anders begin met het leren van hoe je modules aanmaakt he.

ik weet dat er zoiets bestaat voor banners dus in principe is het , hetzelfde systeem.
wat ook een alternatief is http://www.owncloud.org dit gebruik ik om mijn fotos opte slaan en te delen.
en is makkelijk uit te breiden met dropbox, google drive, skydrive en nog veele online services die gratis of betalende opslag beschikbaar hebben.

ik heb dit staan op mijn linux hosted server , je zal even met je provider moeten contact opnemen of je de php.ini kan bewerken.
normaal zou dit ook moeten werken op windows hosted servers, zolang je de php.ini kan aanpassen, anders zit je heel beperkt wat data upload betrefd

hallo alain
bedankt. ik zat eigenlijk meer te denken in de richting van de login module.
als ze , de leden, daarvan gebruik maken, dat ze ieder op hun eigen pagina komen.
daarop dan zo'n uploadertje voor bestanden zetten.
zoiets.
mvg jeel2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan