User manual voor een Dell Latitude E6410 i5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shrimpocat

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2010
Wie helpt me aan een gebruikershandleiding? Ik heb gegoogled, gebingd, geyahood en service tags op de Dellsite ingevuld, maar ben niet verder gekomen dan een spec sheet, een service manual en een hoop techno babble. Terwijl ik alleen maar wil lezen hoe de sleepfunctie op m'n laptop werkt.
Wellicht staat hij ergens waar hij zo te downloaden is, maar kijk ik er gewoon naast.

Alvast bedankt.

Hoi,

Moet je dat daar kunnen vinden, misschien enige uitleg met wat je wilt weten misschien dat er hier ook helpers zijn die je zo kunnen helpen ;)

Voor zover ik weet heeft de dell geen eigen sleep functie maar is dat je windows sleep functie...

Ah dat is geen sleep button maar de Latitude On functionaliteit :)

Daarmee kun je de Laptop in versnelde modus (klein linux distributietje) op starten om minimale functionaliteit te krijgen (email/agenda/contacten/internet)

Het is een optioneel onderdeel voor een dell (moet je dus besteld hebben om hem aan te kunnen zetten). maar hier heb je iets meer info erover: http://support.dell.com/support/edocs/systems/LatON/en/SG/SG_EN.pdf (iets andere types maar geld hetzelfde voor)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan