User profile service verhindert aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Radadam

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2012
Vandaag heb ik mijn pc geupgrade naar windows 10.
Hierna heb ik mijn eigen account verwijdert (niet adminstrator) omdat ik al een tijdje een nieuw email adres had.
Wanneer ik mijn account opnieuw maak, geeft windows aan dat ik als ik inlog een aantal instellingen zal kunnen selecteren.
Wanneer ik echter probeer in te loggen krijg ik de melding: User profile service verhindert aanmelden. Doordat ik nog nooit aangemeld hebben werken de methodes via het register (met .bak) ook niet. Daarnaast is er geen systeemherstel beschikbaar vanwege de recente update.
Iemand een goed idee?

Bij voorbaat dank!
Radadam

Wellicht hier eens even lezen. Het is een vaker voorkomend geval. Klikje.

Misschien is het beter om een tweede account met adminrechten aan te maken. Log daar een keer mee in. Bij problemen kun je altijd nog opstarten.

En je kunt nog een Systeemherstel toepassen.

Ha Mamaman,

Bedankt voor je reactie! Helaas waren alle drie de oplossing precies de drie problemen die ik aangaf en dus niet werkten.

Inmiddels heb ik via de logboeken kunnen achterhalen dat de oorzaak lag in het feit dat de verborgen map C:/users/default niet over de juiste machtigingen beschikte, toen ik hiervan de eigenaar heb aangepast was het probleem verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan