userenv.log foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

RipD

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2008
Berichten
11
Mijn buurvrouw krijgt bij het opstarten van de computer, NA het klikken op de user, een foutmelding dat het bestand userenv.log beschadigd is en niet gelezen kan worden, en dat CHKDSK uitgevoerd moet worden.

na het uitvoeren van checkdisk blijft deze foutmelding echter komen.

wat kan ik doen?
 
Hoi,
geef ff wat meer info b.v. wat er verder gebeurt,kan ze dan verder niet inloggen?
Heeft ze alleen maar die account? Is het de Home-versie of Professional? Kan ze in de veilige modus (F8) als administrator inloggen?
We horen het wel.
 
verder start de computer gewoon normaal op, alleen gaat het traag. Alles lijkt te werken, alleen komt er om de zoveel tijd (ong iedere 2-3 minuten denk ik) weer een popup vanuit de systeembalk met dezelfde error, als je dan op die popup klikt gebeurd er gewoon helemaal niets.

ik denk dat het de Home versie is.
 
Klik eens op de links hier beneden in m'n handtekening en draai Mbam om te beginnen.
 
Laatst bewerkt:
ok ik heb ze chkdsk laten runnen als de pc opnieuw zou opstarten (chkdsk /r) en ik heb ze ook aangeraden om eens goed te scannen met hun antivirus en 2 of 3 spywareprogrammas, (spybot, ad-aware en mbam), dus we zullen wel zien hoe het zit als dat gebeurd is.
 
de foutmelding is weg. ik had 2 dingen gedaan.

de userenv.bak naar userenv.log gezet

en een checkdisk laten uitvoeren bij het opstarten (chkdsk /r)

hopelijk blijft het nu werken.
 
Ja dat hoop ik ook voor je, we wachten even af en anders horen we 't wel weer.
Succes verder!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan