Beste mensen,
Hopelijk weten jullie de oplossing van mijn probleem met dit userform.
Ik heb namelijk een userform die uit een cel een waarde haalt en die gebruikt om de pdf's te laten zien uit een folder.
En aangezien ik heb begrepen (@edmoor) dat samenvoegen van cellen en VBA geen vriendjes zijn.
Heb ik dan ook de cel gekopieerd waar alles wordt samengevoegd en die gebruikt als de cel om de folder op te halen.
Natuurlijk realiseer ik mij dat er wellicht een makkelijkere en betere oplossing is in vba om daar de cellen samen te voegen tot een path.
(mochten jullie dat ook weten, ik hoor het heel graag)
Mijn probleem is voor nu echter het volgende
Als de folder is geopend. (dat gaat goed), moet je vervolgens 1 file kunnen selecteren en die o.a laten open in de webbrowser of printen.
Maar.... en helaas dat werkt dus niet.
Want dan krijg ik "Sub of Function is niet gedefinieerd".
Iemand enig idee wat ik fout doe en wat de oplossing is?
Gr Cor
Hopelijk weten jullie de oplossing van mijn probleem met dit userform.
Ik heb namelijk een userform die uit een cel een waarde haalt en die gebruikt om de pdf's te laten zien uit een folder.
En aangezien ik heb begrepen (@edmoor) dat samenvoegen van cellen en VBA geen vriendjes zijn.
Heb ik dan ook de cel gekopieerd waar alles wordt samengevoegd en die gebruikt als de cel om de folder op te halen.
Natuurlijk realiseer ik mij dat er wellicht een makkelijkere en betere oplossing is in vba om daar de cellen samen te voegen tot een path.
(mochten jullie dat ook weten, ik hoor het heel graag)
Mijn probleem is voor nu echter het volgende
Als de folder is geopend. (dat gaat goed), moet je vervolgens 1 file kunnen selecteren en die o.a laten open in de webbrowser of printen.
Maar.... en helaas dat werkt dus niet.
Want dan krijg ik "Sub of Function is niet gedefinieerd".
Iemand enig idee wat ik fout doe en wat de oplossing is?
Gr Cor