• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Userform met zoekfunctie

Status
Niet open voor verdere reacties.

livtom

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2013
Hallo iedereen,

Voor mijn stageopdracht heb ik jullie hulp nodig. Ik moet een model maken waarmee de assembly time kan worden bepaald.
In de bijlage kun je mijn excel bestand vinden.

Je ziet een stuk uit een stuklijst van een product. Dit product bestaat uit meerdere onderdelen en sub-assemblies. Als ik op de knop eronder druk wil ik graag een userform tevoorschijn krijgen. Deze userform moet alle ASSY types opzoeken in de stuklijst en in een lijst (in de userform) zichtbaar maken met part number en description. Hierachter moet stuk voor stuk zelf kunnen worden aangegeven wat de tijd is om deze ASSY te assembleren in het grote product. Als men dan op de OK knop drukt wordt dit ingevuld in de cellen I3:L36.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Tom

Bijlagen

Dit is een Helpmij-forum, niet een Maak-het-voor-mij-forum.
Als jij het Userform ontwerpt, kunnen wij uiteraard voor de nodige code zorgen.

Ik zou niet weten wat ik in deze userform moet zetten om dit voor elkaar te krijgen. Een textbox, een label of wat dan ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan