CygneVoler
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mei 2015
Ik heb twee vragen:
In de bijlage vind je een userform met invulvelden. Deze worden opgeslagen op een excelsheet. (verryhidden)
Nu is het niet wenselijk als het eerste veld niet wordt ingevuld.
Hiervoor heb ik de volgende code ingevuld.
Nu is het zo dat wanneer is op oke druk de userform afsluit. Hiermee zijn dan ook de gegevens verloren gegaan en dat is niet goed voor de werksfeer:d
Wat moet ik anders doen om het invulscherm open te laten staan als de melding uit de tekstbox is geweest?
Vraag 2
In een van de tekstvelden wil in een vaste tekst laten staan die ook moet worden opgeslagen. Maar hoe krijg ik de tekst zichtbaar als ik de userform via de button open?
Ik heb er als voorbeeld nu het woord pallet ingevuld.
Wie kan me hiermee helpen?
"Monsieur Cynge"
In de bijlage vind je een userform met invulvelden. Deze worden opgeslagen op een excelsheet. (verryhidden)
Nu is het niet wenselijk als het eerste veld niet wordt ingevuld.
Hiervoor heb ik de volgende code ingevuld.
Code:
If T1 = "" Then
MsgBox ("Er is geen barcode ingevuld.Vul anders het artikelnummer in!")
Exit Sub
End If
Nu is het zo dat wanneer is op oke druk de userform afsluit. Hiermee zijn dan ook de gegevens verloren gegaan en dat is niet goed voor de werksfeer:d
Wat moet ik anders doen om het invulscherm open te laten staan als de melding uit de tekstbox is geweest?
Vraag 2
In een van de tekstvelden wil in een vaste tekst laten staan die ook moet worden opgeslagen. Maar hoe krijg ik de tekst zichtbaar als ik de userform via de button open?
Ik heb er als voorbeeld nu het woord pallet ingevuld.
Wie kan me hiermee helpen?
"Monsieur Cynge"