userform om gegevens van blad1 met aanvullingen op blad2 te plaatsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter bopp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bopp

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Hallo .. ik heb een userform dat een bestand vult met een aantal persoonsgegevens en medische gegevens, hiermee worden medische testen geselecteerd.

Nu wil ik in een tweede userform een naam uit blad1 invoeren (staat in kolom 1), waarna er nog een tweede item van blad1 opgehaald wordt (uit kolom 2)en ik vervolgens de mogelijkheid heb om een aantal nieuwe items in te voeren, diverse test -resultaten.

De gegevens uit userform2 moeten op blad2 geplaatst worden waarbij de gegevens op dezelfde regels moet komen als de gegevens op blad1.

Hoe maak ik dit tweede userform ?????

Waarom niet met het eerste userform ? Zelden heb je in 1 toepassing meer dan 1 userfrom nodig.

de voornaamste reden is omdat er zeer veel tijd kan zitten tussen de invoer via form1 en de aktie daarna die ik met het tweede form wil doen(ca. 6 maanden). Ten tweede worden met het eerste userform al behoorlijk wat gegevens gevraagd en wordt het gewoon erg vol als ik de gegevens die ik in tweede instantie wil aanvullen erbij zet (lijkt mij) ....

En ook als ik het bij een form houd blijft mijn vraag ... hoe krijg ik het dan zoals ik wil.
Enkele bestaande gegevens ophalen uit blad1, er nieuwe aan toevoegen en dit op een tweede blad plaatsen in de rij corresponderend met de rij op blad 1 waar deels dezelfde gegevens staan.

Heb je het eerste userform zelf gemaakt ?

Nee ... het eerste urerform heb ik niet zelf gemaakt ... wel aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan