• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Userform op ander werkblad en geopend tonen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Partis

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Beste,

Ik heb een document (zie bijlage) waarin ik een userform heb aangemaakt op werkblad 'Gegevens'. Nu wordt deze userform nadatje op "Formulier openen" heb geklikt geopend.
Graag zou ik dat de Userform op werkblad "Invoerblad" al geopend en wel staat.
Dus de Userform staat al geopend op werkblad "Invoerblad". Als de userform invult moeten de gegevens wel gewoon op werkblad "Gegevens" terecht blijven komen. Wie kan mij helpen?

Bijlagen

Graag zou ik dat de Userform op werkblad "Invoerblad" al geopend en wel staat.
@edmoor, ik snap het niet met jou aanpassing de userform opent in de sheet die open stond wanneer de file wordt opgeslagen, en volgens mij is dat niet TS zijn vraag.

Dag Djutoch en Edmoor,

Ja, perfect! Kan ik weer vooruit. Harstikke Dank voor jullie bijdrage!
Ja, wel Djutoch, hij opent als je naar het werkblad "Invoer" gaat. Dat moet ook gebeuren.
Nogmaals harstikke bedankt!

Het formulier wordt geopend bij het openen van het document, net zoals bij jou.
Mijn aanpassing is dat wanneer je vanaf een ander werkblad weer op het blad "Invoer" klikt, het formulier weer wordt geopend.

@ Edmoor, iets duidelijker.
Mijn aanpassing is dat wanneer je van een ander werkblad weer o het blad "Gegevens" klikt, het formulier weer wordt geopend.
Moet wel tabblad Invoer zijn.
;)

Ik zag het en had het al aangepast ;)

Toch nog een vraag. Eigenlijk zou ik graag een datepicker op het datumveld willen hebben. Ik begrijp dat deze niet meer voorhanden is bij de besturingselementen. Hoe zou ik dat toch voor elkaar kunnen krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan