• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Userform op de voorgond

• Onderwerp starter Onderwerp starter HWV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Onduidelijk

Beste Daniel,

Ik bedoel het kruisje wat normaal naast minimaliseren en maximaliseren op het userformulier staat.

Groet HWV

HVV , Via het rode kruisje weet ik niet , vandaar het ( ? ) in vorige posting ( of via send key's ) waar ik niet thuis in ben .

Laatst bewerkt:
Hoewel je nog niet hebt duidelijk gemaakt wat de rationale achter dit alles is, had je de oplossing hier wellicht al kunnen vinden.

Beste,

Bedankt voor de antwoorden, en heb gekeken op de link.
Deze vertel mij dat ik een scherm vullend kan maken.
Dat gedeelte heeft Daniel al voor me in orde gemaakt, nu ging het mij als het formulier via het kruisje gesloten gaat worden dat gelijk alle twee de formulieren ook gesloten gaat worden met de zo`n zelfde oplossing uit topic #20

"Waarom ik voor deze oplossing in deze topic heb gekozen is als ik het orginele userform scherm breed gaat maken wordt het extreem groot (24inc scherm) dus daarom het idee om een blanco userform erachter te maken, en te laten sluiten met het voorste userform zowel met annuleren als met het kruisje dat ze allebij sluiten"

Groet HWV

Beste HVV , ik heb waarschijnlijk niet de juiste manier hoe maar het werkt vanaf de 2 rode kruisjes .

Bijlagen

Bedankt,

Beste Daniel,

Bedankt voor je inzet.
Je heb het gewenste resultaat bereikt.
Ik ben hier heel content mee

Groet Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan