Userform opent twee keer in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicknero1405

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2010
Hallo Helpers.

Ik heb een VBA macro gemaakt waar een userform in zit. Ik heb hem gemaakt op een windows XP x32 bit computer gemaakt, en daar werkt hij perfect. Ik heb hem ook getest op een windows XP x 64 bit computer, en daar werkt hij ook perfect.
Alleen als ik hem test op een windows 7 x 64 bit computer, dan opent hij de userform ACHTER de applicatie, zodat ik hem niet kan zien.

Ik heb al een code toe gevoegd waardoor de userform op je taskbar komt zodat je hem daarmee naar de voorgrond kunt plaatsen, alleen dan zie ik dat hij alleen op de windows 7 computer hij de ingevulde userform in het midden van het scherm opent (wat de bedoeling is) maar hij opens precies de zelfde userform die niet is ingevuld links boven in de hoek.
Waarom doet hij dit, waarom werkt hij niet gewoon zoals het zou moeten op beide windows XP computers?

tl;dr:
Wat zou moeten (wat dus werkt op beide windows XP (32 en 64 bits) is een userform op de voorgrond openen in het midden van mijn scherm.
Mijn problemen: (op de windows 7 computer)

- De userform opent op de achtergrond.
- Een tweede lege userform opent links bovenin het scherm.

Hopelijk heeft iemand dit probleem eerder gezien, en weet er dus een oplossing voor.

Mvg.
Nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan