Hallo mensen,
Ik heb een probleem met een testbestand van menu's, misschien dat iemand 't licht wel ziet...
IS TESTBESTAND TOEGEVOEGD
Op Blad "Home" komt een menu (=Userform1) te voorschijn in het bestand met 3 knoppen
Button 1, 2 en Buton naar Page 2
Als ik op Button 1,2 of 3 klik, krijg ik weer een menu (= altijd Userform2)
met button 4 en 5
Nou probeer ik als ik sheets te selecteren op de volgende manier:
klik Button1 -> geeft button 3 en 4 -> klik Button 3 en 4 geven respectievelijk Blad 2 en Blad 3
klik Button2 -> geeft button 3 en 4 -> klik Button 3 en 4 geven respectievelijk Blad 4 en Blad 5
klik Button naar Page2 -> Ga naar Page2 dit schijnt niet te willen?
op Page2:
Klik Button3 -> geeft button 3 en 4 -> klik Button 3 en 4 geven respectievelijk Blad 6 en Blad 7
Kan dit en vooral wie weet dit, want ik kom niet verder helaas!
Volgens mij is het iets met if else?? dat heb ik geprobeerd, alleen kom ik niet verder dan 1 sheet wel en eentje niet
tx
ps: Handig die userforms, maar kunnen ze ook fullscreen (maakt niet uit welke resolutie?)
zonder blad erbij
Ik heb een probleem met een testbestand van menu's, misschien dat iemand 't licht wel ziet...
IS TESTBESTAND TOEGEVOEGD
Op Blad "Home" komt een menu (=Userform1) te voorschijn in het bestand met 3 knoppen
Button 1, 2 en Buton naar Page 2
Als ik op Button 1,2 of 3 klik, krijg ik weer een menu (= altijd Userform2)
met button 4 en 5
Nou probeer ik als ik sheets te selecteren op de volgende manier:
klik Button1 -> geeft button 3 en 4 -> klik Button 3 en 4 geven respectievelijk Blad 2 en Blad 3
klik Button2 -> geeft button 3 en 4 -> klik Button 3 en 4 geven respectievelijk Blad 4 en Blad 5
klik Button naar Page2 -> Ga naar Page2 dit schijnt niet te willen?
op Page2:
Klik Button3 -> geeft button 3 en 4 -> klik Button 3 en 4 geven respectievelijk Blad 6 en Blad 7
Kan dit en vooral wie weet dit, want ik kom niet verder helaas!
Volgens mij is het iets met if else?? dat heb ik geprobeerd, alleen kom ik niet verder dan 1 sheet wel en eentje niet

tx
ps: Handig die userforms, maar kunnen ze ook fullscreen (maakt niet uit welke resolutie?)
zonder blad erbij
Bijlagen
Laatst bewerkt: