• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

kareltje555

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2011
uit dit werkblad wil ik een regel openen met een combobox in een userform.
uit kolom het nummer kiezen en dat de andere textboxen gevuld worden met de bijbehorende data uit de desbetreffende regel
dit werkblad wordt gevuld uit ander werkblad middels als er aan bep voorwaarden wordt voldan gaat de hele regel 1 op 1 hiernaar toe.
alleen de blauwe kolommen zijn in dit kader / userform gewenst. De andere velden worden niet (meer) gebruikt.

ik kom er niet uit ondanks al het gepriegel en gepruts .

met dankzegging Charles
Bekijk bijlage GCA_FORMS 2.xlsx

Karetje, Karetje,
Je had van mij een heel leuke voorzet gekregen,ik zou aan uw oren moeten trekken.
Maar goed, eerste opmerking, je post een vb bestandje in xlsx formaat (geen code en geen userform) .
Hoe kan ik of kunnen de andere helpers op die manier iets afweten van je gepriemel en gepruts?
Ik zal morgen eens kijken of ik een tweede Charel kan maken, het zal dan in ieder geval de naam Charel pruts hebben:p

welnu

ik heb het hele project hier bij gevoegd .
het gaat dus om het userform Zorgcoordinatie

hopelijk wordt het nu hiermee wel duidelijk..

bestand toch maar weg gehaald . staan tevceel privacy dingen in .

komt ie opniewu aan .

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik of kunnen de andere helpers op die manier iets afweten van je gepriemel en gepruts?
Sinds wanneer is het de bedoeling van HelpMij om vraagstellers voor schut te zetten? Kon dat nou echt niet anders?

wellicht omdat ik in 1e bericht mijzelf verontschuldigde voor mijn gepriegel en gepruts.
ik heb nu in 2e bestand , met 3 op het einde een poging lopen om eerdere codes te gebruiken , maar dat strand telkens op foutmeldingen.

compileerfout
kan de methode of gegevens lid niet vinden.

in userform initialize

...

with me.listofdatazoco

...

ik heb die list op dezelfde wijze gemaakt als de eerder aangeleverde hulp , nl dat was listofdata
in bereiknamen gemaakt.

@Octafisch,
Het was zeker niet de bedoeling iemand voor schut te zetten maar TS heeft zelf de woorden gepriegel en gepruts gebruikt in zijn eerste postje en die woorden heb ik terug gebruikt in mijn antwoordje, dat is alles meer hoef je daar niet achter te zoeken.

hoe kan ik in userform een vlookup doen

is het dan een idee om in een userform dmv een combobox een gewenste rij te kiezen . patient naam of een unieke code , en de bijbehorende textboxen in te lezen met vlookup.
de wijzigingen, aanvullingen, aanpassingen dan weer weg te kunnen schrijven ??

ik kom er niet uit ?? ik loop een beetje vast .

beetje veel vast dus .

alvast dankzegging.

charles:d

ik geef graag even mee dat dit een supermooi bestand is! Knap werk van de maker van dit bestand!!!!
Jaloers moet ik zeggen :)

met heel veel hulp van hele slimme mensen hier.
dan lukt het wel.

ik treed je bij want in het verleden hebben de forumcollega's me ook héél veel geholpen met de opmaak van grote bestanden. Sommige bestanden worden tot op heden nog gebruikt hier binnen ons bedrijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan