Goedendag,
Om een waarde van userform1 naar userform2 heb ik hier de volgende code gekregen defineer ze als:
vervolgend krijg ik de waarde in userform2 in een textbox en wil ik deze waarde vergelijken (groter dan of gelijk aan) met een waarde uit userform1.textbox42
Dit werkt soms prima, maar ook heel vaak niet, het blijkt namelijk dat als de waarde uit textbox1 groter is dan textbox42 dat de cel nog steeds rood wordt terwijl deze dan groen zou moeten worden. De ene keer werkt het wel, maar bij de volgende keer kan het helemaal mis lopen. Iemand enig idee hoe dit kan?
En dan heb ik nog een kleinigheidje, ik moet vrij veel van deze vergelijkingen maken en de textboxen daarmee inkleuren, ik heb dit zelf bedacht maar het kost vrij veel tijd om het te maken is er een kortere manier om hetzelfde resultaat te bereiken?
Barry
Om een waarde van userform1 naar userform2 heb ik hier de volgende code gekregen defineer ze als:
Code:
Public c, d As Integer
Code:
TextBox1 = UserForm1.c
If TextBox1 >= UserForm1.TextBox42 Then
TextBox1.BackColor = vbGreen
Else
TextBox1.BackColor = vbRed
End If
En dan heb ik nog een kleinigheidje, ik moet vrij veel van deze vergelijkingen maken en de textboxen daarmee inkleuren, ik heb dit zelf bedacht maar het kost vrij veel tijd om het te maken is er een kortere manier om hetzelfde resultaat te bereiken?
Barry