usermanager

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansih

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
Berichten
24
hallo
Op mijn pc heb ik Windows XP Pro staan met enkele gebruikers.

Nu zou ik graag voor een gebruiker willen instellen dat deze enkel tussen bepaalde uren op de pc kan inloggen.

Is dit mogelijk?

Als het eerste al mogelijk is, dan zou ik nog een stapje verder willen gaan. Eenmaal het einduur bereikt te hebben, dan zou ik graag hebben dat deze gebruiker automatisch afgemeld wordt.

Beetje vergelijkbaar op een netwerk waar de netwerkbeheerder instelt op welke dagen en van/tot welk uur een gebruiker mag inloggen.
Ik heb usrmgr.exe al van een win nt cd gekopieerd maar hier kan ik ook geen tijds instellingen vinden.

Reeds dank bij voorbaat voor de respons.
 
Je zou Watchdog kunnen proberen. Even googlen op Watchdog. Heel uitegbreid programma :)
 
Dit vondt ik ook nog:

Click Start, Run and enter GPEDIT.MSC Go to Computer Configuration, Windows Settings, Security Settings, Local Policies, Security Options. In the right pane, locate the entry for Network Security: Force logoff when logon hours expire

Denk dat je bovenstaande eerst moet doen voordat je de tijd in gaat stellen
 
Hallo

Ik heb Watchtdog gevonden en geinstalleerd dit is precies wat ik zocht :p

Bedankt voor de tip en ondersteuning.

Hansih
 
ik heb watchdog geinstalleerd en het werkt prima ik heb alleen nog een probleempje ik heb alles ingesteld en het werkt de gebruikers moeten zich via watchdog aanmelden en hebben toegang tot de pc als hun tijd is verstreken krijgen ze een melding dat hun tijd om is en dat ze zich moeten afmelden maar als ze dit niet doen kunnen ze gewoon verder terwijl ik in watchdog heb aangegeven dat watchdog de pc moet uitschakelen maar dit gebeurt niet wie kan mij hier meer over vertellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan