username.exe proces

Status
Niet open voor verdere reacties.

janklaasdiederi

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2006
sinds gister na het instaleren van twee nieuwe freeware programma's, lijkt het erop alsof mijn pc geinfecteerd is.
na ctrl alt del zie ik bij de processen een proces, dat mijn naam heeft, niet mijn pcnaam, maar mijn username, genaamd "Casper Rensen.exe" het staat in C:\Documents and Settings\Casper Rensen\ .ik kan het proces niet beindigen, en het lijkt erop dat dit proces ervoor zorgt dat er constant een zandlopertje in beeld is ook al staat er geen enkel programma aan.

kan iemand mij hierbij helpen, heb al gezocht op google maar niks gevonden.
AVG gedraaid totaal en gericht op C:....
Ad Aware 07 ook totaal gedraaid en gericht, maar zij vinden ook niks en merken Casper Rensen.exe ook niet aan als schadelijk....

ik heb het gevolgt,
heb dus gescant, wel wat gevonden, maar die username.exe wordt niet fout gemarkeerd, maar kan hem nog steeds niet verwijderen... ook niet vanuit de taskmanager
het draait nog steeds en volgens mij verspreid het trojans in mn pc

Laatst bewerkt:
Oke, wat krijg je als je hem wil verwijderen? Een "bestand is in gebruik" melding?

Probeer het eens met deze tool:
http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Op de site zie je ook dat de tool een overzicht geeft van welke services het bestand bezet houden. Zorg ervoor dat je noteert wat dat bij jou is.

ja die melding kreeg ik idd,

net die tool uitgeprobeerd en het werkte, maar het bestand hield geen services bezet?1 dat vond ik namelijk wel raar...

iig geen nieuw virus melding gekregen bij het opnieuw opstarten

Tnx!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan