USIM vergrendeld - LG KP500 (Cookie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

5blabla5

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Gister heb ik een softwareupdate van V10E naar V10F gedaan voor mijn LG Cookie. Helaas pakte dit slecht uit, want zodra ik hem opstartte, kreeg ik de melding "USIM vergrendeld". Voor deze update was dit nog niet.

Ik heb geprobeerd een ander sim kaartje (die bij het telefoontje was geleverd) er in te duwen, maar ik kreeg hier ook dezelfde melding.

Start ik het mobieltje zonder sim kaart op, dan kan ik gewoon overal bij, maar ik kan niet bellen/smsen (joh :o).

Het gaat om een LG KP500 Cookie, met een Vodafone simlock. Zelf gebruik ik een Vodafone Z11 kaartje (die het nu dus niet meer doet :().

Wie kent dit probleem? Ik heb geen zin om geld uit te gaan geven aan een probleem dat door die update is veroorzaakt!

Opgelost, ik heb hem naar de winkel gebracht, en hij is naar vodafone opgestuurd ter reparatie. 1/2 weken later kreeg ik hem weer terug, en hij deed het weer :)

hallo,
mag ik weten wat u versie toen was daarna??
misschien beetje laat maar ik kwam dit tegen via google en heb het zelfde probleem. heb hem via marktplaats gekocht heb nu v10d dus.

mvg
rino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan