UT '04 hoge ping

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
445
als ik UT 2004 online ga spelen heb ik bijn nooit lager dan 160 ping, terwijl met andere spellen bijv. amerikas army, daar heb ik gemiddeld ronde de 70 / 80 ping

wat kan ik hier allemaal doen om dit te verhelpen?

[ .. >> kevin << .. ]
 
Geplaatst door ZwarteBeer
misschien je schermresolutie wat lager stellen
Klopt dit?

Volgens mij ligt een hoge ping meer aan dit:

Server te ver weg.
Server heeft zelf ook een hoge ping.
Server is bijna vol.
 
scherm resolutie lager zetten is iets HEEEL anders.

heb ook al geprobeerd om msn en incredimail uit te zetten maar dat helpt ook niet. het komt ook niet door dat iemand aan het downloade is, want als me pa bezig is zit ik in 1 keer op de 600 ping:p

onder asault is er zoviezo 1 level met heel veel "lag" zoals ze dat zeggen, meestal komt dat door de server of doordat iedereen hoge ping heeft, als dat zo is, dat bijv. iemand vet hoge ping heeft, dan gaat mij ping nog een stuk omhoog naar de 200 ofzo....

dus ik heb egt het iedee dat het bij mij ligt ik weet alleen niet wat...

nog een probleem is dit: de laatste tijd gaat het downloade van de ( niet standaart) levels heel langzaam, soms ligt dat aan de grote maar ik heb egt het idee dat dat veel sneller is geweest, en onze internet snelheid is omhoog gegaan toen het nog goed ging

[ .. >> kevin << .. ]
 
Je kan op www.speedtest.nl je ping testen (rechtsbovenin). Verder kan je nog even comtroleren of je firewall (als je die hebt) UT 2004 blokkeerd.
 
Kan ook aan de server liggen welke je joined.

Probeer es een server te zoeken met weinig spelers en een lage ping. Als je nu nog een overdreven hoge ping hebt, is je eigen verbinding toch zeer waarschijnlijk de oorzaak.
 
Check even of je de instelling "Connection" onder "Options > Game" goed hebt ingesteld. Daaronder vind je ook nog de optie "Dynamic Netspeed"; deze kan beter uit staan.

Als je de tijd hebt kan je deze instelling nog preciezer aanpassen. Wil je dit proberen, lees dan even dit stukje op TweakGuides.com (instelling "ConfiguredInternetSpeed").
 
Geplaatst door KwarK
Check even of je de instelling "Connection" onder "Options > Game" goed hebt ingesteld. Daaronder vind je ook nog de optie "Dynamic Netspeed"; deze kan beter uit staan.

Als je de tijd hebt kan je deze instelling nog preciezer aanpassen. Wil je dit proberen, lees dan even dit stukje op TweakGuides.com (instelling "ConfiguredInternetSpeed").

nouw ben ik heel slim geweest....

ik heb dat uitgezet maar ben helemaal vergeten om te kijken naar me ping:rolleyes: :p hehe

jullie horen van me of het heeft gewerkt
 
anders moet je kijken welke firewall je hebt. Sommige firewall's zorgen voor een hoge ping.
 
ik heb nog steeds in ut een ping van +175.

als het aan de fire wall ligt, is het dan niet zo dat ik bij america's army ook een hoge ping heb?
 
weet er trouwens iemand een site waar je skins voor in ut 2004 kan krijgen?

word de standaart skins een beetj zat:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan