Ut 2003 Pc Uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

lainke

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
180
Hallo, hier ben ik nog eens even voor raad,
Kan iemand mij vetellen waarom mijn pc telkens heropstart na het afsluiten van "UT 2003",
mijn pc is een athlon pentium 3, 256 ram geheugen?
Groetjes,
Lainke
 
Welke Windows-versie? Windows XP?

Zo ja, doe dit:

Rechtermuisklik op Deze Computer-Eigenschappen-tabbled Geavanceerd-Opstart en herstelinstellingen-Instellingen en dan ''De computer automatisch opstarten'' uitvinken.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door lainke
mijn pc is een athlon pentium 3, 256 ram geheugen?

Wat is het nou, een Athlon of een Pentium 3?

Misschien ook wel handig om ff te vertellen welke videokaart je hebt, misschien heeft het daar iets mee te maken?
 
Beste Muurhond,
Ik heb gedaan wat je voorstelde maar nu start hij niet terug op, maar blijft gewoon hangen in het bekende"blauw scherm" van XP.
 
Geplaatst door lainke
Beste Muurhond,
Ik heb gedaan wat je voorstelde maar nu start hij niet terug op, maar blijft gewoon hangen in het bekende"blauw scherm" van XP.

Juist, en wat is de melding die er in vermeld staat?
 
Een hele lijst, maar wat vooral werd benadrukt was te weinig werkgeheugen, alhoewel il met 256 mbram draai
 
Geplaatst door lainke
Een hele lijst, maar wat vooral werd benadrukt was te weinig werkgeheugen, alhoewel il met 256 mbram draai

UT2003 eist alleen al minimaal 256 mb aan geheugen om aardig te kunnen draaien. Dus als Windows en andere programma's hier ook gebruik van maken, wordt dat aantal al heel weinig.

Met minimaal 384mb of meer loopt de boel veel beter.
Ik zie dat je SDRAM geheugen hebt. Ik weet niet of de prestatie's net zo goed zijn als met DDR-geheugen. Ik denk eerder van niet.
 
OK, zal eens proberen met wat ram bij te steken, ik laat zeker iets weten, groetjes
 
OK, zal eens proberen met wat ram bij te steken, ik laat zeker iets weten, groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan