UT 2k4 en UT2k4 Special Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Besturingssysteem
Win 11 Enterprise
Office versie
O365 Enterprise
Ik kon kiezen voor UT 2k4 en UTK2k4 SE.

Is er iemand op het forum die SE heeft en echt kan zeggen "goh die moet je hebben"?

De SE heeft een metalen doosje, de gewone versie een kartonnen doosje.

Het spel is verder hetzelfde. :)

Hmm... €10 voor een metalen boxxie vind ik eigenlijk wat teveel. Wel leuk hoor maar het ging me om de game.

Die trouwens bijna nergens meer te krijgen is :8-0: , viel me echt tegen.

Ik moet ook toegeven dat ik UT2004 amper meer speel. Online kom je haast alleen maar servers tegen met bots en nauwelijks meer menselijke spelers. Vooral de gamemode ''ONS'' wordt verstoord door amateur-spelers die niet weten of willen weten hoe je deze mode hoort te spelen. (tactisch dus)

Hmm.. Dat valt me echt vies tegen.

Hoe komt dat toch? Zelf vind ik het nog steeds een leuke game en ik speelde de demo met alle tevredenheid. In de winkels vloog die eruit in het begin, vrienden van mij allemaal hey ik heb het en nu dit :s.

Tsjah, ik weet ook niet hoe het komt. Denk vooral dat de clans nog erg actief zijn in UT2004-matches.

Ik speelde het in het begin ook dagelijks, na verloop van tijd werd het steeds minder op één of andere manier terwijl ik een ouder spel als Quake3 nog dagelijks online speel. (nu wat minder omdat ik werk heb)

Hmm... Nog waard voor €49,95 denk je?

Geplaatst door XP_PC
Hmm... Nog waard voor €49,95 denk je?

Absoluut niet. Het spel is er ook al weer een tijdje.

Ik had em zelfs goedkoper kunnen krijgen (€40) bij de Mediamarkt destijds.

Terug naar de demo dan maar weer :(.

Overal uitverkocht. En bij de Ami Store wilden ze hem wel bestellen maar kostte volgens de computer nog 49.

Mediamarkt opent hier rond medio april de deuren geloof ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan