UT foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

CiCi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Berichten
419
Krijg steeds deze foutmelding bij 't opstarten van Unreal Tournament plotseling.. Waar kan 't aan liggen en hoe los ik 't op? Voor foutmelding zie bijlage..
 

Bijlagen

  • utfoutmelding.png
    utfoutmelding.png
    14,1 KB · Weergaven: 55
Ik zie geen afbeelding, alleen de Placeholder.

Groetjes,
Bennie
 
Wat is de bijlage die ik erbij gezet dan? een .png... ? :confused: ennuh... Placeholder?!
 
Als ik op je bijlage klik, zie ik alleen een groot, mooi, maagdelijk wit scherm, met een klein vierkantje. Probeer *.JPG eens.:D

Groetjes,
Bennie
 
:D ké.. Hierbij de .jpg van de foutmelding dan.....
 

Bijlagen

  • utfoutmelding.jpg
    utfoutmelding.jpg
    23,5 KB · Weergaven: 27
Heb je geen gewone foutmelding?:p

Kijk in de logboeken van XP wat het logboek zegt (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Groetjes,
Bennie
 
Is deze van UT1 of UT2003?

Waarschijnlijk probeer je een custom-map te starten?

De MyLevel-package klopt niet. Dit is een pack dat kan bestaan uit eigen textures, sounds, objecten etc die niet in het spel zelf zitten.
 
Laatst bewerkt:
@Bennie »
Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\CdRom0 tijdens een wisselbestandsbewerking.
&
Beschadigd blok in apparaat \Device\CdRom0.

Wat mogen deze foutmeldingen betekenen? Waarom heb ik de foutmelding btw opeens? Ik bedoel, heb er nix aan veranderd en dan krijg ik dit..?

@Muurhond, het is de G.O.T.Y. edition.. ennuh.. van de rest wat je zegt snap ik nix...? :D 't kan best.. zoals ik al zei.. de foutmelding krijg ik opeens zonder iets veranderd te hebben...
 
Dat MyLevel-bestand klopt niet. Kijk nog maar es goed in die foutmelding.

Er staat daar:

(engine.Level.none.MyLevel Entry) <- VerifyPackages

Hij mist dus simpel weg een bepaalde pack/bestand.

UT opnieuw installen moeten helpen, tenzij je die foutmelding krijgt bij het starten van een gedownloade map/level.
 
Geplaatst door Muurhond
Hij mist dus simpel weg een bepaalde pack/bestand.
Ik snap 't niet.. Waarom deed ie 't gister nog wel dan?? Ik heb geen bestanden gewijzigd of wat dan ook....
 
Waarschijnlijk omdat je CDROM, zoals in die foutmelding die je gaf (Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\CdRom0 tijdens een wisselbestandsbewerking.
&
Beschadigd blok in apparaat \Device\CdRom0.), brak is.

Het spel wordt gelezen van cd neem ik aan?

Als je nog een brander hebt, leg de cd dan es hier in en probeer nog eens.
 
Hm.. ké.. Dank je Muurhond! 'k Denk dat ik dat maar 's ga proberen.... Lastug....
 
Als je het speelt van de CD kan het zijn dat de CD wat vuil\vettig is.

Groetjes,
Bennie
 
Nope.. daar ligt 't ook nie aan Bennie, thnx voor je hulp :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan