utf8 werkt niet in de eerste regel van tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga de pagina eens herschrijven maar als je de tabel leeg wilt hebben en de eerste invoer wilt testen ga je gang de tabel heb ik al voor je leeg gemaakt.

Ik denk dat ik je script om zeep geholpen heb, na het toevoegen van een overleden persoon wordt er niks meer getoond :confused:

nee dat klopte maar maakt niks uit ik heb zowiezo de hele database eens verwijderd en ga m helemaal opnieuw opbouwen.
Het probleem deed zich alleen voor bij het opslaan in de tabel ik heb het ook al geprobeerd met sessie als ik die deed echo'en dan werd het goed weergegeven.
En toen was ik het helemaal moe ook nadat ik de hele pagina had herschreven werkte het nog niet. Dus moet ik ook weer de administrator tabel e.d. opnieuw maken.
duurt dus effe 1 a 2 dagen zal ik zondag wel klaar hebben en anders in de loop van de komende week. en dan maar hopen dat het dan wel goed komt. ik had er ook een tabel met iprange inzitten. Voor de buitenlanders zoals duits engels australie usa canada frans wat natuurlijk automatisch ging. als je in het buitenland op de site kwam krijg je de desbetreffende taal van dat land en dat werkte perfect. dus dat moet ik ook weer opnieuw opbouwen. dus weer geduld hebben. die login om te testen of te kijken werkt dus ook niet meer.
groetjes Johnny

Laatst bewerkt:
Nu weet ik het echt niet meer na de desbetreffend database en tabellen opnieuw gemaakt te hebben doet het opslaan van de eerste regel het nog steeds niet zoals het moet.

Het probleem is nog steeds niet opgelost maar ik laat het voorlopig voor wat het is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan