Utorrent aan Verbinding Weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phineas

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2011
Hallo,

Steeds als ik Utorrent opstart valt de verbinding weg, dit is heel irritant want zo komen er veel bytes die verloren zijn. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Groeten, Phineas

Heel je internet valt weg?

Als je uttorrent aanhebt en je download dan is er zo weinig download over dat je msn enzo uitvalt?

Meer duidenlijkheid aub.

Echt heel het netwerk valt weg, Rechts onder in bij de verbinding heb ik dan een tekentje van dat hij geen netwerk heeft. Als ik er dan een paar keer op klik laad hij ons netwerk weer en hebben we weer internet. Maar na 20 seconden valt hij weer weg.

Groeten, Phineas

Laatst bewerkt:
o ja, ik was vergeten te zeggen als het netwerk weg valt, valt hij bij iedereen weg die verbonden is met het netwerk.

Groeten, Phineas

Persoonlijk denk ik dat de router het dan niet meer aankan en 'op tilt slaat'.
Dus het eerste wat ik zou doen is het aantal verbindingen dat gemaakt of geaccepteerd wordt in uTorrent verminderen en kijken of het dan beter gaat.
Evt. i.c.m. het terugbrengen van de snelheid in uTorrent, maar vooral het aantal verbindingen is het eerste waar ik naar zou kijken / wat ik zou aanpassen.

Werkt het dan inderdaad beter, dan zou je kunnen gaan overwegen een betere router te kopen, maar daar heb ik geen direct advies over, behalve dat Netgear routers (naar zeggen hier op het forum) goed zouden zijn.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan