utorrent: bestanden zijn groter dan toegestaan door het bestandssysteem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rud06
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rud06

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Hallo
ik probeer een torrent te downloaden,maar het verschijnt een venster waarin staat één of meer bestanden zijn groter dan toegestaan door het bestandssysteem.Deze bestanden kunnen niet goed worden opgeslagen. wilt u doorgaan? en kan ik kiezen Ja of Nee . wie kan me helpen om dit op te lossen? ik gebruikt Utorrent 1.8.2
alvast bedankt .

Deze vraag hoort hiert niet thuis, maar de oplossing:

Formatteer je harde schijf naar het ntfs-bestandsysteem!

Zoals WarnedGraph zegt: je bestandssysteem is waarschijnlijk in de FAT32 indeling. Als je dat wil veranderen moet je formatteren naar een NTFS indeling.

Probleem met FAT 32, maak er NTFS van

Hallo
ik probeer een torrent te downloaden,maar het verschijnt een venster waarin staat één of meer bestanden zijn groter dan toegestaan door het bestandssysteem.Deze bestanden kunnen niet goed worden opgeslagen. wilt u doorgaan? en kan ik kiezen Ja of Nee . wie kan me helpen om dit op te lossen? ik gebruikt Utorrent 1.8.2
alvast bedankt .

Hallo
schijven geformateerd in FAT 32 ondersteunen geen grote bestanden, je kunt met pation magic 8.0 De schijf converteren naar NTFS met behoud van alle data. Soms moet je nog wat extra handelingen doen het programma vraagt daarom en gaat stap voor stap.

Suc6 ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan