utorrent downloaden GEEL driehoekje

Status
Niet open voor verdere reacties.

bl00ber

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
ik heb telkens een geel driehoekje staan
weet wat het betekend maar nu is het problem dat ik de port niet kan forwarden.
ik heb de router : linksys wrt150n
heb ook al gekeken bij portforwaring.com ofzoiets
heb meer vragen hier over gelezen maar ik kom er niet meer uit.
ik heb alles gedaan wat daar beschreven is....
maar blijft geel en soms ook rood!!

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf precies hetzelfde "probleem" ik doe er alleen niks aan omdat ik niet precies weet wat ik eraan heb, anderen zouden niet kunnen connecten naar mij oid, maar ik upload wel bestanden dus, i don't bother

Hoi,

Ik heb dit ook, maar alleen als ik utorrent opstart. Als ik dan dubbelklik op dit driehoekje, en ik stel dan de juiste dls-snelheid in + " deze instellingen gebruiken" wordt het driehoekje een groen v-tje! Verder heb ik via kpn-experiabox mijn poorten geportforward en getest. Werkt allemaal perfect.:thumb:

Maarja, helaas is dat niet bij iedereen zo makkelijk blijkbaar:o

Als je op je geel driehoekje in utorrent klikt, zie je in popup scherm je poortnummer staan die jij gebruikt voor utorrent. Schrijf deze poort op.

Dan doe je start - uitvoeren - cmd - ipconfig, je weet nu het ip adres van je pc.

in je router dien je dan poort naar pc te forwarden.

Dus de poort die je net opgeschreven hebt, naar jou ip adres van je pc forwarden.
Vergeet ook niet het poortnummer in je windows firewall (indien deze enabled is) in te geven bij uitzondering.

herstart dan utorrent of wacht 2 a 3 minuten en dan zou het vinkje groen moeten zijn, als je alles goed uitgevoerd hebt.

zet upnp aan in je linksys of forward de poort naar je linksys vanuit je modem/router verkregen van internet provider.

Ik heb hetzelfde probleem, maar kom er niet uit!

Hoe doe je dit??

"in je router dien je dan poort naar pc te forwarden."

ik heb IP adres & poortnummer, portforward kom ik niet uit, ik blijf steken bij het invoeren IPadres in internetbalk, daarna moet je wachtwoord invoeren, lukt niet.

Wie helpt mij?

Via gele driehoekje ben ik er achter dat mijn poort niet open zou staan. uploadsnelheid 1-2 kb/s. *grom* het vreemde is, voorheen nergens last van, dit is opeens, de laatste week.

Ik heb trouwens de Linksys WRT54G2.

Het is inmiddels gelukt! Maar utorrent is nog steeds traag, de poort staat echter wel open na checken, misschien moet ik hem opnieuw opstarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan