uTorrent een of meer bestanden zijn groter dan toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Selder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Hoi

Ik wou vandaag een torrent te downloaden met een grote van 40GB(ik weet het een heleboel) xD

Maar toen ik hem probeerde te downloade via uTorrent kreeg ik de melding:"een of meer bestanden zijn groter dan toegestaan door het bestandssysteem. Deze bestanden kunnen niet goed worden opgeslagen. wil je toch doorgaan Ja Nee..

Nou heb ik zelf al wat op internet rond gezocht en kwam ik erachter dat je de schijf waarop je het opslaat moet veranderen (formateren) naar een NTFS. Dus heb ik de exterene harde schijf waarop ik de torrent wou zetten geformateerd naar NTFS met als capaciteit iets rond de 4k als ik het goed heb(De standaard optie) :confused:

Toen het formateren eindelijk klaar was heb ik de torrent opnieuw geprobeerd te downloaden maar ik kreeg weer dezelfde melding en ik heb geen idee wat ik nu moet doen.:evil:
De torrent is 40GB groot maar op mijn externe harde schijf is nog 111GB beschikbaar.
Ik heb ook al geprobeerd het gewoon op de C schijf te zetten maar zonder succes. Ik weet niet of dit iets met Vista te maken heeft omdat er toch heel wat klachten over zijn.:(

Laatst bewerkt:
als je bij dat doorgaan gewoon doorgaan klikt dus ja antwoord wat gebeurt er dan

wat gebeurt er als je een ander bestand van die grote probeert te downloaden krijg je dan de zelfde melding

en probeer utorrent is met administrator rechten te starten misschien lost dat het op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan