utorrent en computer opnieuw uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bugbear

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Ik ben nu wat aan het downloaden met utorrent, maar als ik mijn computer uitschakel moet ik dan van voor af aan beginnen met downloaden? ofzo.

Ik gebruik utorrent pas voor het eerst.

Laatst bewerkt:
Nee. Normaal gesproken wordt de download hervat waar hij is gebleven.
Dit komt door de temp-files op je pc.

Ik ken het programma zelf niet maar is er geen optie zoals bij veel programma's dat hij de PC uitschakelt als het downloaden voltooid is?

Uttorent sluit gewoon af als jij de comp uit zet, enige nadeel daarbij is dat dan de download bij opnieuw starten van het programma opnieuw gecontroleerd moet worden. Dat kost tijd, zeker bij grote bestanden en meerdere downloads.

Makkelijkste is gewoon Uttorent handmatig uit zetten en dan de pc pas uit te doen, als je het programma weer start, gaat deze gewoon verder waar hij gebleven was.

Ik ken het programma zelf niet maar is er geen optie zoals bij veel programma's dat hij de PC uitschakelt als het downloaden voltooid is?

Yep dat kan in utorrent ook dmv opties>auto shutdown windows en daarin staan veel opties zoals afsluiten als downloaden compleet is of wanneer alles compleet is (ook seeden).

Yep dat kan in utorrent ook dmv opties>auto shutdown windows en daarin staan veel opties zoals afsluiten als downloaden compleet is of wanneer alles compleet is (ook seeden).

Dat bestaat dus ook bij dat programma, ik had al zo'n vermoeden.
Dat is het makkelijke aan zo'n functie. Je zet de download aan en stelt het programma in dat als het klaar is je PC uit gezet wordt en je gaat zelf lekker weg of naar bed.
Klaar is Kees :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan