uTorrent - Foutmelding: Poort 6883 is geblokkeerd op alleenfilms.org.

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Hallo,

ik ben net overgestapt op uTorrent. Bij het downloaden krij ik deze foutmelding: Foutmelding: Poort 6883 is geblokkeerd op alleenfilms.org.

Wanneer ik uTorrent zelf een poort laat kiezen blijkt uit de test dat deze niet open is. Wie kan mij in het NL uitleggen hoe ik een poort open zet op de experiabox (speedtouch 780)? Ik heb met de HD gebeld maar zij hebben mij 15 minuten (á 70 ct p.m.) aan de praat gehouden over het proberen via andere downloadsoftware :-(

De downloadsnelheid blijft ook steken op 3kb/s. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt, emc

Laatst bewerkt:
andere poort kiezen bijv meest gebruikte 49152 en ook in je modem evt aanpassen.

Tja, dat is het probleem, zie de tekst boven

Deze thread had ik al gelezen en inderdaad alle vinkjes uitgezet. Tevens een andere poort gekozen, maar dat geeft als resultaat bij het testen:

"Welcome to the µTorrent Port Checker.
A test will be performed on your computer to check if the specified port is opened.

Checking port 49152 on 84.87.55.200...

Error! Port 49152 does not appear to be open.

Please see www.portforward.com for more information about how to map a port.

Please make absolutely sure that PeerGuardian2 or Protowall is allowing utorrent.com (72.20.34.145) in either of those programs. Those of you using ipfilter.dat should make sure the list does not include the website's IP. After making sure of this, re-run this test by refreshing the page (F5). "

Mijn engels is niet goed genoeg voor www.portforward.com. om de een of andere reden kan ik geen bijlagen toevoegen anders had ik de instellingen meegestuurd.

Herstel,

dank zij de link van maikel9 kwam ik gelijk op de goede site en het is gelukt! Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan