utorrent is traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

stingerx27

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2008
ik heb een poort geopent voor utorrent, en er staat nu ook een groen rondje met een vinkje erin, maar hij download nu nog erg traag. namenlijk ongeveer 6 KB per seconden. ik heb de downloadsnelheid op unlimited gezet, maar links onderin staat wel donload limited.

wat kan ik eraan doen??? alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Is dit bij elke download?

Het kan namelijk zijn dat er maar 1 seeder is die maar met 6kb upload.

Hoi,

Vaak gaat de downlad gezammelijk met de upload daarmee bedoe ik als je zelf ook upload wordt de download meer vaakhebben de sites ook een profile van je met de up en downloads.

Modag

ik heb hetzelfde probleem, het ging een heletijd goed maar nu gaat die weer naar 6kbs terwijl me poorten gwn open staan en heel veel seeders zijn en weinig leechers (staat ook gwn groen dingetje) ik denk dat ik me router ga resetten, mischien kan dat helpen, of niet?

mvg

ik snap het al ja, er zijn wel veel seeders, maar die hebben allemaal hun upload snelheid erg laag, zodat ze ook op internet kunnen, er zijn er wel een stuk of 30 aan het seeden (als je dat zo zegt :p) maar allemaal erg traag

ik ging ff experimenteren, als je je eigen upload snelheid hoger zet ga je veel sneller, omdat ik al meer geupload had dan gedownload.

iedereen bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan