Utorrent maakt bluetooth keyboard logitech (ps3) traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

abdel21

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Berichten
32
Beste forumleden.

Ik heb een asus eeebox eb1012 als mediacenter aangesloten op mijn lcd. Ik heb gemerkt dat als ik ga downloaden met utorrent mijn muisaanwijzer heel traag reageert. En dat het heel lang duurt voordat ik iets fatsoenlijks kan typen (slowmotion) of kan aanklikken. Kan iemand me helpen waar dit aan kan liggen. Dit is echt super irritant. Ik heb trouwens win 7

Je zou me een plezier doen als dit verholpen kan worden.
Ik weet ook niet of dit hier thuishoort mijn excuses als dit zo is. Het is een hardwareprobleem wat wordt veroorzaakt door een torrentprogramma.
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je systeem specs? Het kan namelijk zijn dat je Processor/Ram geheugen het gewoon niet aankan.
 
@Helixxx123
De specs zijn een intel Atom dual 330 processor 1,6 ghz een nvidia ion videokaart 2gig werkgeheugen en een 250gb harde schijf. Ik heb deze aangeschaft om full hd films te bekijken en dat gaat allemaal ok met deze specs. Multitasken ook

Het lijkt alsof wanneer hij download de prioriteit naar utorrent alleen gaat. Mijn downspeed is ongeveer 3 mB/s. Kan het daar niet mee te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
Hm, dat zou inderdaad geen probleem moeten zijn.
Maar was dit probleem al eerder dan? Of is dit pas sinds een bepaalde tijd?

En draai je toevallig meerdere processen tegelijk? Het is namelijk niet de beste processor...
 
Hm, dat zou inderdaad geen probleem moeten zijn.
Maar was dit probleem al eerder dan? Of is dit pas sinds een bepaalde tijd?

En draai je toevallig meerdere processen tegelijk? Het is namelijk niet de beste processor...

Het probleem is er al vanaf het begin dat ik de bluetooth keyboard heb aangesloten.

En ik draai niet echt veel processen tegelijk als ik download. Wil ik tijdens het dowloaden bijv. nog wat surfen op het internet.

Dus alleen google chrome en utorrent.
 
Probeer dan eens om een normaal Toetsenbord met USB of de nog echt veroudere speciale toetsenbordingang (Geen idee hoe dat heet) aan te sluiten. Misschien dat Bluetooth en Utorrent niet samen gaan.

Probeer dat eens :thumb:
 
Probeer dan eens om een normaal Toetsenbord met USB of de nog echt veroudere speciale toetsenbordingang (Geen idee hoe dat heet) aan te sluiten. Misschien dat Bluetooth en Utorrent niet samen gaan.

Probeer dat eens :thumb:

Bedankt voor je snelle reactie.

Dit heb ik al geprobeerd gewoon via de usb ingang maar dan doet hij het perfect. Geen vertraging niks. :(

Ik snap er echt niks van. :(
 
Het komt er dus gewoon op neer dat Bluetooth en Utorrent niet samen gaan. Dan zou je toch echt terug moeten naar een draadje.... :p
 
Het komt er dus gewoon op neer dat Bluetooth en Utorrent niet samen gaan. Dan zou je toch echt terug moeten naar een draadje.... :p

:Dlijkt me niet zo handig vanaf de bank. Het lijkt gewoon of de downloadspeed de volle kracht van mijn pctje gebruikt. op 1 of andere manier.
 
Bluetooth is ook een vorm van Streamen. Maargoed, kijk gewoon is een keer bij de Media Markt voor een draadloos toetsenbord + muis van Microsoft. Deze werken vaak niet via Bluetooth en is net zo handig.

Is je vraag zo opgelost? :thumb:
 
Thanx voor je reactie mijn vraag is wel beantwoord maar mijn probleem is niet echt opgelost. Want ik kan wel een nieuwe toetsenbord halen. Maar dan heb ik de bluetooth keyboard voor niets gekocht. Ik zou graag een oplossing willen met de huidige situatie.


Maar echt super dat je mee denkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan