UTorrent - portforward problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JiJeWoW

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Hallo,

Ik heb dus Utorrent gedownload en het downloaden van torrents ging nogal langzaam. Dus heb ik de poort die ik ingesteld had (13420) geopend zowel in mijn modem (kpn/siemens Sx 551 gigaset) als in mijn router (linksys wrt54g). Mijn pc staat met een utp kabel verbonden aan het modem. Maar ik merk geen verschil met toen ik de poorten nog niet geopend had! Voor zover ik weet is alles ok met firewalls etc. (aangezien je bij utorrent windows firewall als uitzondering kan toevoegen en ik geen andere firewalls heb...). Als ik de poort 13420 test of ie open is, geeft hij aan dat hij niet open is. Weet iemand wat ik hieraan kan doen ?

Jimme :thumb:

Ps: Empire total war komt eraan :love:

En als je windows firewall nu eens (tijdelijk) uit zet? Heb je dan nog steeds dit probleem ?

heel domme opmerking misschien hoor, maar je hebt de port wel TCP geforward toch?

Ook genoeg seeders voor de torrents die je wilt downloaden? Je eigen internetsnelheid is ook een factor en vaak wil het ook wel zo zijn dat een torrent langzaam start en naarmate je deze langer aan hebt staan de snelheid ook omhoog gaat.

Ik heb de torrent al ruim 4 uur aanstaan, daar kan het helaas ook niet aan liggen. Waar ik me meer zorgen over maak is dat hij blijft aangeven dat de poort niet open staat :(
En hij heeft ook 6 seeders en (bijna) geen leechers dus daar ligt het ook niet aan...

Bij portforwarding moet je op een moment ook je IP adres in de browser invoeren maar als ik dat doe dan linkt ie naar niks toe? eigelijk zou hij naar iets moeten linken waar ik een wachtwoord moet typen ofzo?
Help

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan maar geen port forwarden, software pfconfig gebruikt, www.portforward.com gebruikt. NIKS helpt. Ook gewoon firewall uitzetten, of via de router forwarden lukt niet. Mijn snelheid blijft bij utorrent op 40kb/s terwijl mijn internetsnelheid bijna 2 mb per seconde is... Wie kan helpen

toch niet vergeten je ip adres vast in te stellen dat was bij mij het probleem indertijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan