utorrent probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

aliiries

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
hey,
ik heb een probleempje met utorrent.
Mijn bestanden downloaden slechts een stuk. Zo stoppen ze met downloaden bij 75 & 67 %.
Nu zag ik dat er bij beschikbaar 0.750 & 0.670 staat.
Wat betekent dit en hoe kan ik mijn downloads terug laten werken?
Alvast bedankt!

Wanneer er maar 75% beschikbaar is, kun je ook maar 75% downloaden.....

Wanneer er weer 1 of meer "peers" online komen, kan het weer verder gaan

de rest heeft ook niet alles

Dat betekent dat degene die online zijn samen niet meer dan 75 resp 67% hebben (seeders) en jij dus ook voorlopig niet aan meer kunt komen. Hopen dat er meer personen online komen waarvan je het restant kunt downloaden dwz. de peers die 100% hebben.

Laatst bewerkt:
Dat betekent dat degene die online zijn samen niet meer dan 75 resp 67% hebben (seeders) en jij dus ook voorlopig niet aan meer kunt komen. Hopen dat er meer personen online komen waarvan je het restant kunt downloaden dwz. de peers die 100% hebben.

oké, wachten dus .
bedankt!

Om herhaling hiervan te voorkomen, moet je goed letten op het aantal seeders (hebben het bestand 100%) en leechers (zijn ook aan het downloaden).

Een torrent met alleen leechers loopt een grote kans nooit compleet te worden, maar als je genoeg seeders hebt kan je ervanuit gaan dat je het bestanad compleet binnen krijgt.

Het is echter niet zo dat je met meer seeders ook sneller download, dat ligt geheel aan de verbinding van de seeders en je eigen verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan