Utorrent > rode pijltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlowYourMind

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
4
Hallo,
Ik heb utorrent al een tijdje, versie 1.8.4.
Het heeft het altijd goed gedaan, nooit last gehad van downloads die het niet deden.
Nou, sinds ik bij een vriendin ben geweest en mijn laptop mee heb genomen kan ik op een of andere manier niet meer downloaden.
Bij mijn vriendin kon ik al niet downloaden, toen kreeg ik al rode pijltjes voor de download.
Ik dacht dat het aan de verbinding daar lag en gaf er verder niets om, maar toen ik thuis was bleek ik daar hetzelfde te hebben, zomaar ineens.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
(DHP en pear exchange dingen staan uit)
 
Utorrent wil dat je een poort opent in je modem/router. Vandaar de rode pijltjes en ik ga er even vanuit dat je het programma wel toestemming hebt gegeven in je firewall.

www.portforward.com

Daar vindt je vrijwel alle modems/routers met uitleg hoe je de poort opend, uiteraard is deze prrot dezelfde als de poort die je aangeeft in torrent zelf.
 
Utorrent wil dat je een poort opent in je modem/router. Vandaar de rode pijltjes en ik ga er even vanuit dat je het programma wel toestemming hebt gegeven in je firewall.

www.portforward.com

Daar vindt je vrijwel alle modems/routers met uitleg hoe je de poort opend, uiteraard is deze prrot dezelfde als de poort die je aangeeft in torrent zelf.

Dankjewel ^^.
Ja, het heeft idd toestemming gekregen van de firewall.
 
Ik zie t dr niet bijstaan...
ik neem aan dat je dat ding in de meterkast bedoeld, we hebben een Motorola S8V5121E.
En de dingen waar de internetkabels aan zitten is een SMC EZ6505TX.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie inderdaad dat de lijst met routers pleite is...

Maar er staat wel een programmatje op diezelfde pagina waarmee je de boel automatisch kan regelen. Probeer dat eens. Edit: dat kost geld, grr

Die smc is een switch, dus je moet de poort openzetten in de motorola. Echter google geeft geen hits (2) op het nummer dat jij geeft. Is dat wel het type van het apparaat?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie inderdaad dat de lijst met routers pleite is...

Maar er staat wel een programmatje op diezelfde pagina waarmee je de boel automatisch kan regelen. Probeer dat eens.

Nou, ik was hier wat topics door aant lezen en toen las ik dit:
dat kan je instellen bij opties.... een nummer tussen 25000 en 50000 wordt vaak aangeraden.
die poort moet je dan zelf openzetten
Ik dus kijken welke poort ik 'm had, was dus ergens in de 20.000.
Ik zet 'm in de 40.000, en utorrent begint meteen te downloaden!

Toch bedankt he ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan