utorrent tijdens installeren krijg ik melding dat er adware in zit

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejay117

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
52
Ik krijg een melding dat er adware is gevonden ik durf utorrent niet installeren. Kan er iemand me helpen.
 
Tijdens de installatie van utorrent krijg je diverse tabjes. Waarvan 4 met reclames (ongeveer), het lijkt alsof het bij het programma hoort dus je klikt waarschijnlijk uit snelheid / gemakt altijd op "Ja, ik accepteer" en dan installeert die allemaal troep op je pc.
Dus loop even rustig door de stappen heen want je hoeft maar 1x Ja te zeggen en de rest is allemaal reclame!
Ik denk dat dat het probleem is, dat je reclame aanvinkt wat die mag installeren terwijl je dit eigenlijk helemaal niet op je pc wilt ehbben
 
Ik klik maar 1 keer op ja. Ik klik op het gedownloade bestand utorrent. dan verschijnt er een venster gebruiksaccountbeheer. Wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen? Programmanaam uTorrent. Gecontrolleerde uitgever Bittorent Inc Afkomstig van Harde schijf op deze computer. als ik dan op ja klik verschijn t er al direcdt een venster waar op staat adware gedetecteerd dus moet ik wel op verwijderen klikken.
 
Zoek even het bestand dat je moet weigeren aan de uitzonderingslijst mag toevoegen.... (lukt mij nu niet, ben zo aan het tegelen...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan