Utorrent Trackers offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCWolfje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
Hallo,

Ik download nu al heel lang met Utorrent. Maar nu doen de downloads het opeens niet meer. Er staat bij elke tracker dat hij offline is... maar dat zijn ze niet.

Firewall uit: Ja

Help!

Alvast bedankt

Net als mrmusic al schrijft moet je wel 1 op 1 terug geven dus 2 mb gedownload ook weer terug 2 mb uploaden anders word je geblokkerd door de tracker.

Wat je kunt proberen is de torrent eruit gooien in Utorrent en daarna het torrentbestand opnieuw starten en dan gaat ie weer opnieuw het bestand inladen en gaat verder met downloaden.

Je bent wel verbindbaar op betreffende tracker?

Ik upload altijd alle bestanden terug.ALLE trackers die ik probeer zijn offline. Zelfs degene die ik nog nooit gezien heb.En ik kan nu ook niet meer uploaden.

doe eens een test met utorrent>opties>snelheidshulp>test of juiste poort word doorgestuurt.
Heb je een groen icoontje bij dht staan?
zet eens een screentje hierneer van je foutmelding als je wilt.

error tijdens de test?
Dan moet je je poort openen.

wat voor een modem/router heb je wat voor een firewall en welke poort wil je open hebben?

Laatst bewerkt:
Modem : Speedtouch 510i
Firewall :Comodo Firewall Pro
Poort: 45682

Is het geen private tracker waarbij aparte registratie nodig is?

Met de error maakt het niet uit daar de test alleen de poort test of deze open is.
zo moet die zijn:
attachment.php

Ik doe alles wat de guide zegt. Als ik command in uitvoeren doe. En het IP adress in Internet Explorer zet dan krijg ik gebruikersnaam en wachtwoord. Maar ik weet niet wat die zijn! Hoe kan ik daar achter komen?

heb je een ww aangemaakt?
typ eens gewoon admin in

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan