uTorrent Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boykes

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2010
Hoi, mijn eerste bericht hier. Ik zag dat er een torrentvraag gevraagd werd in dit vak, vandaar dat ik hem hier heb neergezet.

Mijn vraag is:

ik heb een groot probleem met uTorrent. Hij start verschillende downloads opnieuw, maar zegt dat hij nog wel wat verwerkt had. Voorbeelden zijn:

Uploaded with ImageShack.us

Dit is een lijstje van mijn downloads. Zoals je ziet klopt er helemaal niks van. Ik kan niet forceren op hercontrole.

Ik gebruik servicepack 2 en de nieuwste uTorrent beta (v2.2).

uTorrent forum heeft geen nut, omdat ik een hele tijd geen bericht krijg over een eventueel aanmeldingswachtwoord.

Help me aub.

Groetjes Boy

Laatst bewerkt:
Download je naar een externe schijf? Plug je die dan ook steeds in dezelfde poort en krijgt de schijf ook altijd dezelfde naam?

Laatst bewerkt:
Ja, ik download op een EHS van WD. Ik plug hem constant in de SATA, en voor de rest heb ik een vaste letter gegeven aan de EHS, namelijk F:/

BTW, zal dit effect hebben op het echte downloaden? :S

Laatst bewerkt door een moderator:
Download je zelf de torrents opnieuw of die het programma dat?

En als je het zelf doet, verwijs je dan ook naar de exacte lokatie waar het bestand staat?

Ik gebruik hezelfde programma, heb dit echter nog nooit meegemaakt.

Nou. De torrents staan in de map tracing, die BitTorrent ooit heeft aangemaakt (BitTorrent is weg sinds mensen zeggen dat uTorrent fijner is). Daar verwijst hij constant naar. De torrents zijn via de download naar uTorrent gezet (dus met google chrome heb je een downloadbalkje onder, waardoor je kan klikken op de locatie van het originele bestand). Wat ik ook eens heb gehad, is bij BitTorrent weer, dat hij op het gegeve moment op 98% stopte en zei dat de download klaar was. Toch deed de download het zonder enig probleem. Zal dat weer gebeuren?

Extra hulp zoals instellingen kan ik zo regelen als je ernaar vraagt

Vraag is zelf opgelost. Hij download totdat hij de hoeveelheid heeft bereikt. Dan gaat hij weer verder.

Verplaatst naar de juiste sectie. Gaarne in het vervolg op letten.
Dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan