Utorrent vraag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

solotalent

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Beste help-mij-ers,

ik wil graag een spel (in dit geval Gta San Andreas) downloaden... Nu heb ik het programma Utorrent, maar hiermee gaat een spel zoals San Andreas vele uren duren.. Soms wel een dag.. Dit is mij iets te lang.. Nu wil ik vragen of iemand een manier heeft (of een programma) waarmee dit downloaden lekker snel gaat.. :thumb:

Ik heb als internet snelheden 4000 down en 1000 up, over een paar weken wordt dit 16000 down en 5000/6000 up.. (downstream en upstream).. Maar ik wil het spel nu graag spelen.. dus ik moet het nu nog even doen met 4000 en 1000...

Graag jullie tips/programma's/e.v.t. site's..

Alvast bedankt!

Solotalento

Met Utorrent gaat dat probleemloos en snel, echter let er wel op dat:

- je firewall Utorrent door laat
- je poorten open staan en geforward zijn
- je een torrent hebt met veel seeders en leechers

Okee gaaf!

Mijn firewall staat uit, Maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn poorten open heb staan?

De seeders enz. waren goed..

Dankje.

Als het je gewoon lukt om een een torrent te openen en deze dan ook redelijk snel gaat is er niks aan de hand. Als jij gewoon een torrent vind met veel seeds en leechs dan zou het inprincipe gewoon moeten lukken.

het lukt ook wel, maar soms is de download tijd gewoon meerdere dagen, of soms een week.. en dat leek me nou net iets te veel of vergis ik me dan gewoon/?

Zou met jouw intersnet-snelheid in een uurtje of 6/7 moeten kunnen

ik zou persoonlijk gewoon nieuwe zoeken met inderdaad veel seeders, want dan gaat die vele stukken sneller

als ik jou was zou ik me firewal wel aan zetten en het gewoon bij uitzonderingen instellen

Doe is een keer rechtermuisknop op de download en kijk dan is bij bandwithallocation en dan bij set download limmit, heb je het daar op max. staan?

Houdt in gedachten dat het een tijdje kan duren voordat de torrent op maximum snelheid download. In sommige gevallen duurt dit meer dan een uur.

Als je een alternatief zoekt, zijn er nieuwsgroepen, welke helaas wel geld kosten (indien je ISP deze niet aanbied)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan