Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lee_niels

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2005
Berichten
3
Hallo, ik ben sinds kort bezig met torrents en gebruik bitcomet. nu wilde ik laatst eens een ander programma probereen. dat was Utorrent, maar die werkte niet bij mij. Ik wilde het programma toen van mijn pc halen, maar op een een of andere manier staat hij er nog steeds op, terwijl ik hem echt nergens meer kan vinden. Als ik nu een torrent wil downloaden start Utorrent weer op. Heel vaag en irritant! Kan iemand mij helpen????

Groetjes Niels
 
Als ik het goed begrijp kon je het programma niet vinden toen je het wilde verwijderen en heb je er dus niks aan gedaan. Een programma verwijdert zichzelf niet vanzelf van een pc.

Als je even de moeite had genomen om op het forum van Utorrent te kijken had je gelezen dat je alleen maar die .exe file hoeft te verwijderen. Simple as that! :)
 
Jup, uTorrent hoeft niet geïnstalleerd te worden, het is direct te gebruiken, en dus ook direct te verwijderen.
Jammer dat die niet bij jou werkt hoor, is een prima client.
 
Ik dacht toch echt dat ik die had verwijderd, nou ja ben nogal een leek, dus het zal allemaal wel. in ieder geval bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan