Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk1710

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Ik heb een probleem met Utorrent. Als ik een bestand vanaf een site download dan komt hij in Utorrent te staan maar ongeveer na 5 seconde gaat het bestand op inactief. Dit is bij meerdere bestanden zo dus het ligt niet aan een bestand. Weet iemand hoe ik een bestand gewoon op actief kan houden?

Alvast bedankt.

Kijk voordat je het bestand download eerst hoeveel seeders tegenover het aantal leechers zijn.
Als er veel meer leechers zijn dan heb je inderdaad kans dat het downloaden niet gaat. Of zoals Maikel zegt kan het ook zijn dat er helemaal geen seeders zijn.

probeer eens met rechtermuis op torrent en dan force start.

Ook met force start doet hij het niet. Mijn downloadsnelheid en uploadsnelheid is allebei 0 kb/s...

hoeveel torrents heb je in staan?
was het eerst goed?
Heb je in de instellingen iets gerommeld?

Laatst bewerkt:
inactief betekent gewoon dat er geen verkeer is..
maak eens een screentje en post die eens hier.

Nou, dan maar even uitsluiten of het aan Utorrent ligt of niet. Heb je toevallig Limewire of Frostwire op je PC staan? Zo ja, open de torrent dan eens met één van deze programma's.
Ik gebruik nieuwsgroepen maar als ik ooit eens een torrent gebruik dan gaat dat in Frostwire prima.

Als ik Limewire gebruik staat er de hele tijd bronnen opsporen dus dit werkt ook niet!:confused:

Denk dat het een rotte torrent is..
Om het zeker te weten mail me de link ff dan kijk ik eens.(ff op mijn naam klikken)

In utorrent druk je op printscreen.
dan naar paint en hier druk je op CTRL+V.
opslaan op je buroblad als jpg.
op helpmij druk je in een bericht onder op beheer bijlagen en bladeren dan uploaden.

Onder rechtermuis op DHT en dan aanvinken DHT inschakelen of enable.

zo is die bij mij:

Laatst bewerkt:
@ Maikel, ik denk dat het verder geen zin heeft om in Utorrent instellingen na te lopen want een ander programma heeft hetzelfde probleem. Er zijn gewoon geen bronnen.

Dan heb je je poort niet open staan en blokkeert de firewall in je windows,router je connecties.
je ziet ook dat jij 0 seeders en 0 leechers heb en ik veel meer.
Druk eens op options>en dan druk op de 3e van boven bij mij is dat snelheidshulp dan zie je of je poort open is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan