Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Maikel, ik denk dat het verder geen zin heeft om in Utorrent instellingen na te lopen want een ander programma heeft hetzelfde probleem. Er zijn gewoon geen bronnen.

Er staan 888 seeders en 1128 leechers.
Zit voor test al op 670 kb

Dan wordt de boel inderdaad geblokkeerd zoals je zelf al aangaf. Programma maar toestemming geven in de Firewall lijkt mij.

Ik krijg dan dit:

Ik denk verkeerde plaatje @luuk.
maar is mijn fout je moet opties>3e van boven snelheidshulp en dan de button naast je poort test of je poort open is.
dit plaatje moet je krijgen als alles goed is:
attachment.php

Laatst bewerkt:
Dit is volgens mij het probleem want:

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 22
poorten open zetten in router/modem dus en firewall toestaan.

Ik heb op het topic gelezen en ik zie dat mijn probleem waarschijnlijk met het openen van de poorten in de modem te maken heeft. Nou is mijn probleem: waar kan ik zien welk type modem ik heb, waar kan ik alle gegevens vinden die je nodig heb om me te helpen...
Dus wil je even zeggen waar ik alle informatie die je nodig hebt kan vinden. Ik ben namelijk niet echt heel goed met computers:o

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de poorten van Utorrent open krijg? Graag wel een beetje precies anders snap ik het niet:confused:

Dat hangt van het merk modem/router af.
Je kan naar www.portforward.com gaan en daar je modem/router opzoeken en dan krijg je een stap voor stap uitleg.
Is wel engels dus mocht je daar niet goed in zijn raad ik je aan er iemand bij te halen.

Ik heb dat gedaan maar het werkt nog steeds niet. Ik heb een Genexis modem en een Netgear WGR614v9 router. Volgens mij ligt het aan mijn firewall-instellingen maar ik weet niet welke instellingen dat zijn want ik heb Windows Firewall uit staan en voor de rest heb ik geloof ik geen firewalls.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan