Utorrent...........

Status
Niet open voor verdere reacties.

spekkah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2009
Berichten
1
Goedenmiddag,

Na eerst een problemen gehad te hebben met mijn poort te openen, is dat eindelijk opgelost. Zit ik met het volgende: Poort staat open heb ook gewoon een groen vinkje onderin. Toch als ik torrents aanklik te downloaden met 22000 peers en 19000seeders...... schiet me download snelheid eerst naar 200+kb/s en valt dan weer terug naar 0.9-2.0 kb/s.
Dit herhaalt zich zon 2x per min. en uiteindelijk blijft ie op de lage download snelheid hangen. iemand enig idee wat hier het probleem van is? uploaden die wel gaan wel normaal door.

Hoop dat dit enigzins duidelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Snelheids test

Heb je onder "voorkeuren" de snelheidstest al gedaan?
Dit bepaalt voor 'n groot deel de instellingen v/h/ programma
Verder moet je de uploadsnelheid niet te hoog zetten "voorkeuren>bandbreedte" tijdens het dowloaden op 15 bij niet downloaden op +/- 70 als je nog 'n beetje wilt surfen.
Lokale peerontdekking inschakelen "Bittorrent"
Peeruitwisseling inschakelen,de rest uitgeschakeld
Wachtrijopties staan bij mij op 6 (max actieve downloads) en (max active torrents up en downloads)
Poort voor inkomende verbindingen vastzetten op 20000 (verbindingen)
Voor de rest moet je ff experimenteren in 't begin tot alles goed is.
Met +/- 60 seeds en +/- 10 peers kun je snelheden halen van 1MB/s maar dat kan ook met 30 seeds dat ligt er maar aan.dat is van verschillende factoren afhankelijk.(o.a. populariteit en ouderdom v.d. torrent en de bandbreedte die beschikbaar wordt gesteld door de seeds en peers)
De aantallen seeds en peers waar jij 't over hebt :confused: hebik nog nooit van gehoord of meegemaakt.
Ik zou de FAQ van Utorrent eens goed doornemen en zeker bij "bandbreedte" de aanbevolen instellingen laten staan die je via snelheidshulp worden voorgesteld.
Als je achter 'n router zit moet je daarin ook die poort forwarden!
Gemiddelde downloadsnelheid bij mezelf is +/- 700 KB/s met uitschieters tot over 1Mb/s
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan