Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joey1973

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Mijn Utorrent draait al jaren zonder problemen, sinds kort wordt mijn (vaste) poort opeens niet meer ge-forward. Als ik de test doe kom ik op de website die zegt dat de functie is geïntegreerd in instellingen. Helaas kan ik die functie niet vinden.
Normaal had ik altijd een groen blokje om aan te geven dat de port goed ge-forward werd, deze is nu oranje om aan te geven dat het dus niet goed werkt. Nadeel is dat mijn downloads wel binnenkomen, maar de uploads bijna niet.
Wie kan me helpen?

Heb je die dezelfde port ook bij firewal en bij je router toegestaan ?? :)

Laatst bewerkt:
Ik heb ook last van dit probleem, maar het is moeilijk te verhelpen. Af en toe doet hij het, en soms weer niet. Het ligt vaak aan de site waar je de torrent van download. Ik heb ook dit soort instructies gevolgd, maar het helpt bij mij een klein beetje. Kijk ook of µTorrent bij uitzonderingen staat van je Firewall instellingen.

Allemaal al gedaan, niks aan instellingen en pc veranderd en toch deze problemen.
Kan iemand wel de functie vinden bij instellingen om te kijken of de port goed ge-forward wordt?

volgens mij dubbelklikken op het groene/oranje icoon onderin in utorrent

Dat was altijd zo, dan werd je doorverbonden naar de website, nu ook, maar ik krijg alleen een melding dat het nu geïntegreerd is in de Utorrent instellingen, maar daar kan ik hem dus niet vinden, vandaar mijn vraag.

ik word niet doorverbonden met de website hoor !

welke versie van utorrent gebruik je ?

Vreemd, op de een of andere manier stond de port niet meer in mijn router, dus even opnieuw ge-forward en hij staat weer op groen. In ieder geval bedankt allemaal!

oke utorrent zit al op 3.0

dus zou als ik jou was even updaten (hoeft niet natuurlijk als je dat niet wil)

vreemd, ik had checken op updates gedaan, maar kreeg te horen dat er geen waren..... Ik zal anders eens opnieuw downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan