UTP kabel connector met aan en uit knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Ik zoek een aan en uit schakelaar voor mijn utp kabel, kan zelf niet met die draadjes overweg dus je moet de kabel er wel in kunnen clicken aan beide zijden.

Bestaat zoiets?

internetcutoffswitch.jpg

Deze zag ik op internet maar is echt belachelijk duur. Iemand andere opties? Goedkope router ofzo met een handige aan en uit knop erop?

Laat ons eens meedenken. Waarom zou je een schakelaar tussen een netwerkkabel willen plaatsen?

Omdat ik moeilijk bij de achterkant van mijn pc kan om de kabel uit te pluggen.

Ja lijkt me eenvoudig zelf maken met een "2-port surface-mount box" maar hoe heet dit in het nederlands, waar koop ik het?

2-port surface-mount box:
2-Port-RJ11-Surface-Mount-Box-White-Pieces.jpg

Een verbindingsstukje tussen 2 kabels kan ik nog mee leven maar waar koop ik het?

Nee moet een hardware switch zijn.

Als je de link voor 13e nog vind laat het me dan nog ff weten!

Het kan ook met een icoontje in je taakbalk waar een script achter zit om de verbinding met het netwerk te verbreken of weer in te schakelen. Dat kost niks :)

Een verbindingsstukje waar je het in post #6 over had, heb ik nog es gekocht bij de doehetzelf winkel, destijds heette het een UTP koppelstuk (nog steeds trouwens)
Een extra kabeltje naar je pc erbij van een metertje of 2 en je kan in/uitpluggen wat je wilt!

EDIT: En we weten nog niet wat jij daar het nut van in ziet

Laatst bewerkt:
De meest goedkope oplossing is je netwerkadapter uitschakelen in apparaat beheer. Daar al eens aan gedacht?

Dat bedoelde ik dus in #10

Script in 8 met ui.:shocked:
Wel even de system tray aanpassen zodat de picto blijft staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan