WDHBGS
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 18 dec 2010
Ik heb een ICIDU UTP CAT 5E kabel van 10 meter.
Mijn opa en oma hebben een Thomson SpeedTouch 546 Modem/Router.
Ik gebruik die UTP-Kabel sinds een paar keer bij m'n opa en oma.
Ik zit dan in de woonkamer op m'n Acer TravelMate 7730 Notebook en heb Windows 7 Professional.
De kabel is (zo goed als) helemaal uitgerold.
Na verloop van tijd, staat er rechtsonderaan het netwerkpictogram met een gele driehoek met een "!" erin.
Er staat ook bij dat er berpekte of zelfs geen netwerkverbinding is.
Als ik probeer aftesluiten of te rebooten (opnieuw opstarten), dan blijft het afsluit-scherm de hele tijd staan. Na ongeveer 50 minuten krijg ik een BSOD (Blue Screen Of Death, beter bekend als een BlueScreen Error.
Als ik weer opstart, dan doet het netwerk het ineens weer wel.
Misschien ligt het aan de programma's die ik draai, zoals Internet Explorer en shoutCAST.
Hebben julie een oplossing?
Alvast bedankt!!!:thumb:
Groetjes, WDHBGS:thumb:
:thumb:
Mijn opa en oma hebben een Thomson SpeedTouch 546 Modem/Router.
Ik gebruik die UTP-Kabel sinds een paar keer bij m'n opa en oma.
Ik zit dan in de woonkamer op m'n Acer TravelMate 7730 Notebook en heb Windows 7 Professional.
De kabel is (zo goed als) helemaal uitgerold.
Na verloop van tijd, staat er rechtsonderaan het netwerkpictogram met een gele driehoek met een "!" erin.
Er staat ook bij dat er berpekte of zelfs geen netwerkverbinding is.
Als ik probeer aftesluiten of te rebooten (opnieuw opstarten), dan blijft het afsluit-scherm de hele tijd staan. Na ongeveer 50 minuten krijg ik een BSOD (Blue Screen Of Death, beter bekend als een BlueScreen Error.
Als ik weer opstart, dan doet het netwerk het ineens weer wel.
Misschien ligt het aan de programma's die ik draai, zoals Internet Explorer en shoutCAST.
Hebben julie een oplossing?
Alvast bedankt!!!:thumb:
Groetjes, WDHBGS:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator: