uuhm vraagje over plexiglas

Status
Niet open voor verdere reacties.

bleujoe

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
ik ben nieuw op dit forum en had een vraagje;
kan ik ook doorzichtig papier/folie gebruiken i.p.v plexiglas?
plexiglas is namelijk een beetje duur :P
mvg
joey

Welkom op Helpmij.)

Kun je wel gebruiken, maar het is niet handig en verstandig. Het zal minder doorzichtig zijn en zeer kwetsbaar. Plexiglas is inderdaad niet goedkoop een mooi alternatief is Acrylglas. Lijkt op Plexiglas, maar is een stuk goedkoper. Uiteraard hangt de prijs ook van de dikte af, maar dat is met Plexiglas ook.

Waarvoor?

Voor de side-window?

Ik weet niet of dat mooi wordt hoor.

hOI,

Op zich zou dat kunnen maar wordt volgens mij niet zo strak en gaat gauw stuk .
Maar bij de hubo kan je volgens mij plexiglas kopen op de maat die jij wil en denk nog wel betaalbaar.

Modag

Tja, 'k ben een oude **L hè.

Nieuwsgierigheid

Ik kan wel toepassingen voor plexiglas verzinnen, maar jullie snappen meteen waar dit voor nodig is??

Please, enlighten me.

@MegaSaxon,

Verreweg de meeste toepasing is voor een Window(venster) in de kast, maar er zijn nog talloze dingen te bedenken, waarvoor je Plexglas bij het casemodden kunt gebruiken.
Kijk eventueel voor hoe een Window gemaakt word naar de uitleg op mijn site.;
http://casemoddingproject.dnsalias.com/Casemodding deel 2.html
http://casemoddingproject.dnsalias.com/Casemodding deel 3.html

Ik zou je aanraden om Acryl te gebruiken heb ik namelijk ook gedaan en ik heb er geen problemen me ondervonden. welk zou ik je aanraden een wat dikkere maat te pakken. en ik zou je afraden om plexiglas te pakken want dat is een hels karwei om dat op maat te pakken vooral als je het koud en dun is dan barst het zo. Ik heb het 3 keer geprobeerd en toen heb ik acryl gepakt. als je een foto wilt zijn moet je het ff zeggen.

ik denk dat ik genoeg tips heb gekregen ik zal hier vanavond ook nog een paar fototjes van de kast plaatsen hoe hij er nu bij staat.
BEDANKTTT
MVG
joey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan