• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uurregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lena83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2016
Berichten
3
Hallo,

Ik had graag een programma of bestand uitgewerkt waar ik uren kan bijhouden die gewerkt zijn per maand. Hetgeen er voornamelijk moet in voorkomen is begin- en einduur in de voormiddag en begin- en einduur in de namiddag. Hierbij automatisch de overuren berekenen door de contracturen in te geven. En het eind saldo van de maand. Ik heb al enkele pogingen achter de rug maar met de formules die ik gebruik is er plots een verkeerde berekening in een saldo van uren.

voorbeeld van mijn kolommen:

datum begin einde begin einde contracturen gewerkte uren overuren


Hopelijk hier iemand die mij kan helpen!!
 
Beste Lena,
je verhaal is duidelijk maar ook weer niet, er is onvoldoende info.
Gaat het hier om een ploegen schema of om dagdienst waar variabele tijden gewekt wordt zodat er overuren kunnen gemaakt worden??
De file waar je mee begonnen ben kun je hier uploaden bij je bericht als het niet te groot is.
of je maak een kale file zonder formules of alleen de formules die je wel beheers.
wordt het voor ons forum leden ook makkelijker om je te helpen.

Groetjes Perry
bdw welkom op het forum
 
Pas even de cel eigenschappen van de saldo uren aan naar aangepast en vul in bij type :mm
 
Hallo,

In bijlage een voorbeeld, maar wanneer uren worden ingevuld misloopt het soms met de berekening van de uren die niet meer kloppen. De overuren worden ook iedere maand samengevoegd.
 

Bijlagen

  • Uren Niels2016.xlsx
    22,4 KB · Weergaven: 65
heb de file aangepast.
alle uren invoeren heb ik van 00:00:00 veranderd naar 00:00
bij het optellen heb ik de cel veranderd in [uu]:mm

naar mijn idee werkt het nu goed

groetjes perry
 

Bijlagen

  • Uren Niels2016aangepast.xlsx
    22,8 KB · Weergaven: 61
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan