Uw locatie kan niet worden bepaald

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hallo,

ik heb een iPod touch 2G 8GB 3.1.2 jailbroken.
ALS ik naar maps of google earth ga staat er: uw locatie kan niet worden bepaald.
hoe kan ik er voor zorgen dat mijn locatie wel bepaald kan worden

alvast bedankt!

Hallo,

ik heb een iPod touch 2G 8GB 3.1.2 jailbroken.
ALS ik naar maps of google earth ga staat er: uw locatie kan niet worden bepaald.
hoe kan ik er voor zorgen dat mijn locatie wel bepaald kan worden

alvast bedankt!

Dat kan niet met een iPod Touch, wel met een iPhone

ik geloof dat als je naar kaarten gaat, er linksonderin een icoontje is waarje op kan klikken/touchen dan wordt (op de iphone) volgens mij je locatie bepaalt. Bij itouch is dat "knopje" er ook.

ik geloof dat als je naar kaarten gaat, er linksonderin een icoontje is waarje op kan klikken/touchen dan wordt (op de iphone) volgens mij je locatie bepaalt. Bij itouch is dat "knopje" er ook.

Dat knopje hoort bij de software, maar werkt uiteraard alleen als de hardware daar geschikt voor is, en dat is de iPod Touch dus niet.....

Die media-player heeft toch geen contact met de buitenwereld, zoals een telefoon!!

Een iPod touch heeft een Wi-Fi verbinding en het kan wel bij de iPod touch 3G die ik heb!
Je moet wel Wi-Fi verbinding hebben en het werkt niet altijd op alle verbindingen, dus probeer het eens bij iemand anders die Wi-Fi heeft.

Maar eh.... de plaatsbepaling van Google Maps gaat niet via WiFi, maar via de lelefoon en telefoon zendmasten.....

Maar eh.... de plaatsbepaling van Google Maps gaat niet via WiFi, maar via de lelefoon en telefoon zendmasten.....

Nee hoor op de iPod touch 3G die ik heb zit locator, die kijkt op welke Wi-Fi verbinding je zit en geeft meestal exact de locatie aan :thumb:

Kan Wel

Alles wat hiet staat klopt niet het kan zeker wel je moet gewoon je draadloze netwerk registreren op

http://www.skyhookwireless.com/

>Ga naar de site

>Dan klik je boven aan de site op "How It Works"

>Dan kom je in een scherm aan met een uitleg filmpje.

>Dan klik je in het lijstje links op "Coverage"

>Dan kom je aan in een scherm met een plaatje van de Vs

>Daar zie je een kopje staan met de titel: "Submit a Wi-Fi Access Point"
>In de alinea zie je 1 link staan klik daarop

>Dan kom je aan in een scherm met google maps.
>Vul je adres in (niemand komt dit te weten, dit is alleen om de goede coördinaten te vinden) en klik op "Map It"

>sleep de pin naar je huis of naar de plek waar je router staat.

>Dan komt in kader er onder in het vakje "Latitude, Longitude" de coördinaten te staan vul het WI-FI MAC-adres van je router in. (Verzeker jezelf er van dat dit het Wi-Fi MAC-adres is anders zal het niet werken)

>vul daaronder je email adres in.

>Vul de letters/cijfers uit de afbeelding in tegen virussen, en klik op "Sumbit"

>Je zult een activatie e-mail ontvangen, activeer deze.

>:)Binnen enkele weken zal je locatie in google maps, google earth en andere apps die je locatie gebruiken te zien zijn:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan